با توجه به نوسانات قیمت ها لطفا برای خرید و استعلام قیمت بروز لطفا با شماره 09925739302 تماس بگیرید

آموزش تصویری ساخت شماره مجازی به ۵ روش مختلف

نویسنده: aliasghar.khalafi
بازدید: 5,404 بازدید

همانطور که میدانید برای ثبت نام و یا ورود در شبکه های اجتماعی مانند: تلگرام ،واتساپ ،اینستاگرام و… نیاز به یک شماره تلفن دارید تا با آن احراز هویت شما انجام شود ،و بتوانید از این اپلیکیشن ها استفاده کنید. خب در این مورد امکان دارد تا کاربری تمایل به اشتراک گذاشتن شماره اصلی خود نداشته باشد و یا در مواردی بخواهد چند اکانت داشته باشد. در این صورت بهتر و به صرفه تر این است که بجای خرید چند سیمکارت ،و صرف هزینه از شماره مجازی استفاده کرد. البته که بر خلاف گذشته امروزه به لطف حضور متعدد برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف ،ساخت شماره مجازی آسانتر و به صرفه تر شده است. ما نیز قصد داریم تا در این مقاله برنامه های ساخت شماره مجازی رایگان را به شما معرفی کرده و نحوه ثبت نام در این برنامه ها را به شما آموزش دهیم. در ادامه آموزش ساخت شماره مجازی با جی اس ام سافت همراه باشید.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی بر خلاف شماره اصلی و واقعی شما دارای هویت فیزیکی (مثل سیم کارت) نیست. این شماره به صورت مجازی و تحت وب اقدام به ارسال و دریافت تماس و پیامک و… میکند . این شماره ها در اختیار بسیاری از سایت ها و یا برنامه ها قرار دارد و به کاربران به صورت اشتراکی و موقت داده میشود داده میشود.

کاربرد و دلیل ساخت شماره مجازی؟

از مهمترین کاربرد ها و دلایل روی آوردن کاربران به استفاده و ساخت شماره مجازی میتوان به مورد های زیر اشاره کرد :

داشتن چند اکانت:

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی تمایل به داشتن دو یا چند اکانت برای ارتباط با دیگران دارند. برای مثال برخی به دلیل دارا بودن موقعیت و یا شغل خاصی برای ارتباط با دیگران نیاز به داشتن اکانت های دیگری به جز اکانت با شماره اصلی خود میباشند تا با استفاده از ان با دیگران ارتباط برقرار کنند که در این صورت میتوانند از شماره مجازی استفاده کنند.

حریم شخصی:

برخی دیگر از افراد نیز حریم خصوصیشان بسیار برایشان مهم بوده و حتی در مواردی نمیخواهند تا شماره شان را هرکسی ببیند. اما همانطور که گفته شد برخی از شبکه های اجتماعی شماره شما را به دیگر کاربران نشان میدهند و یا فردی با داشتن شماره شما میتواند اکانت شما را پیدا کند. برای مثال در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام ،اینستاگرام ،واتساپ ،ایمو و… در صورتی که فردی شماره شما را داشته باشد میتواند اکانت شما را ببیند. و یا در اپلیکیشن تلگرام اگر شما شماره شخصی را ذخیره کرده باشید شماره شما نیز به آن شخص نمایش داده میشود. در این صورت نیز میتوان بجای شماره اصلی خود از شماره مجازی استفاده کرد.
البته همانطور که گفته شد به دلیل اینکه امروزه ساخت شماره مجازی آسانتر از گذشته شده و از همه مهمتر به علت اینکه اکثر این شماره ها رایگان میباشند کاربران زیادی به ساخت شماره مجازی روی اورده اند.

نکات مهمی که در مورد شماره مجازی باید بدانید:

اگرچه در مورد مزیت های استفاده و ساخت شماره مجازی دانستید اما بهتر است تا همه جوانب را در نظر بگیریم.

* شماره های مجازی علاوه بر اینکه اطلاعات شخصی شما را محفوظ نگه نمیدارند امکان پخش شدن اطلاعات شما را نیز فراهم میکنند. همانطور که گفتیم شماره های مجازی در اختیار برخی سایت ها و یا اپلیکیشن ها قراردارد اما تعداد این شماره ها محدود میباشد و بدلیل زیاد بودن متقاضیان این شماره ها امکان دارد تا شخص دیگری نیز شماره شما را داشته باشد و بخواهد با ان وارد اکانت تلگرام یا… شود.

 

البته بهتر است بدانید که شرکت هایی مثل تلگرام و… در صورت مشاهده اینجور شماره ها پس مدتی آن اکانت را مسدود میکند و دیگر اجازه ثبت نام یا ورود با آن شماره را به شما نمیدهد.
* هر شماره مجازی تاریخ انقضایی دارد. همانطور که گفته شد بدلیل محدود بودن این شماره ها و زیاد بودن متقاضیان شماره مجازی پس از مدتی از شما صلب میشود و یا در اختیار کاربر دیگری نیز قرار میگیرد. پس هیچ گارانتی برای شماره مجازی وجود ندارد.

به طور کلی توصیه میشود تا در صورت استفاده از شماره مجازی از رد و بدل کردن و اشتراک گذاری اطلاعات و حریم خصوصی خود پرهیز کنید . همچنین از تاریخ انقضای شماره مجازی خود آگاه باشید تا خدای ناکرده در آینده دچار مشکلی نشوید.

 

در ادامه با معرفی و آموزش  برخی برنامه های محبوب ساخت شماره مجازی رایگان با شما خواهیم بود.

*در صورتی که در طی مراحل با مشکلی مواجه شدید از vpn استفاده کنید.(ترجیحا سرورهای آمریکا)


۱- آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه Textnow (تکست نو):

آموزش ساخت شماره مجازی

یکی از محبوب ترین برنامه های ساخت شماره مجازی است. بدلیل ساده بودن ثبت نام و دریافت شماره مجازی دلخواه کاربران زیادی به سراغ این برنامه میروند.

روش ساخت شماره مجازی در برنامه textnow آسان است. شما میتوانید با استفاده از ایمیل یا حساب فیسبوک خود ثبت نام کنید. و نکته جالب در مورد این برنامه اینست که شما میتوانید شماره دلخواه خود را انتخاب کنید.

آموزش ثبت نام و ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه textnow

دانلود برنامه Textnow از گوگل پلی

  • ابتدا برنامه textnow را نصب کنید.
  • بعد از اجرای برنامه از شما میخواهد تا با حساب گوگل یا فیسبوک خود وارد شوید.
  • سپس در صفحه بعد باید یک رمز عبور برای خود تعیین کنید.
  • در مرحله بعد احتمالا از شما بخواهد تا CAPTCHA را انجام دهید بدین صورت که تیک im not a robot را بزنید تا به گوگل ثابت کنید که شما ربات نیستید.(این کار صرفا برای جلوگیری از ثبت نام پیاپی ربات ها انجام میشود.)
  • در صفحه بعدی روی (don’t use my location) کلیک کنید.
  • سپس در مرحله بعد پیش کد کشوری را انتخاب کنید (یک عدد سه رقمی از بین ۱ تا ۹).(در صورتی که با خطایی مواجه شدید عدد دیگری را انتخاب کنید).
  • بعد از انتخاب پیش کد دلخواهتان چند شماره با پیش کد انتخابی شما روبرویتان قرار میگیرد که میتوانید هرکدام را که خواستید انتخاب کنید.

خب شماره شما با موفقیت ساخته شد و میتوانید از آن برای تلگرام، اینستا گرام و…. استفاده کنید.

از امکانات textnow :

  • امکان برقرای تماس صوتی
  • شماره مجازی پرکاربرد آمریکا و کانادا
  • هدیه مکالمه وپیام بعد از ثبت نام(شرایط خاص)
  • امکان سفارشی سازی و اعمال برخی تغیرات در برنامه

۲- آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام و… با برنامه Talk2 (تاک تو):

اپلیکیشن Talk2 از برنامه های قدرتمند و مفید برای ساخت شماره مجازی رایگان به خصوص برای برنامه های تلگرام و… میباشد.این برنامه مختص به ساخت شماره مجازی میباشد و میتوان با شماره مجازی این برنامه پیامک کد فعالسازی شبکه های اجتماعی را دریافت ودر آنها ثبت نام کرد. شماره های مجازی ساخته شده با این برنامه با پیش کد +۶۳ میباشد که برای کشور فیلیپین میباشد.البته این برنامه مثل سایر برنامه های پیام رسان بوده و میتوانید به ارسال و دریافت پیام و تماس با سایر مشترکین این برنامه بپردازید.

دانلود Talk2 از APKpure

  • ابتدا برنامه Talk2 را دانلود و نصب کنید.
  • بعد از اجرای برنامه در کادر مربوطه کد کشور و شماره تلفن خود را وارد کنید و continue را بزنید.

  • در قسمت بعد کادری وجود دارد که از شما کد معرف را میخواهد.پس اگر دوستی کد معرف خود را به شما داده است آن را وارد کنید تا ۵۰ پیامک رایگان به او تعلق گیرد. اگر نخواستید هم میتوانید این بخش را رد کنید

خب به همین سادگی شماره مجازی شما ساخته شد و میتوانید از آن استفاده کنید.

برای مشاهده شماره خود نیز از صفحه اصلی برنامه گزینه منو بالا سمت چپ را انتخاب کنید.

نکته:برای دریافت کد معرفی خود نیز میتوانید گزینه share را انتخاب کنید و یکی از مسنجرها را انتخاب و ارسال کنید،داخل متن ارسالی میتوانید کد خود را مشاهده کنید.

مزیت های talk2:

  • ارائه پیام و تماس رایگان(تعداد محدود)
  • اامکان برقراری ارتباط با دیگر کاربران بدون نیاز به اینترنت
  • تعلق گرفتن تعداد پیام رایگان در صورت وارد شدن کد معرفی شما
  • امکان استفاده از شماره برای پیام رسان های مختلف

۳- آموزش ساخت شماره مجازی اینستاگرام و… با Textplus (تکست پلاس):

Textplus یکی از برنامه های محبوب در بین کاربران میباشد.این برنامه علاوه بر حجم پایین سادگی و زیبایی همچون سایر برنامه ها (جهت دریافت پیامک تایید)رایگان میباشد. از برجستگی های این برنامه این است که نیاز به ایمیل یا شماره واقعی شما ندارد و میتوانید سریعا شماره مجازی خود را بسازید.همچنین این برنامه برای سیستم عامل ios نیز موجود میباشد.

دانلود Textplus از گوگل پلی

  • در ابتدا برنامه را از منبعی ایمن دانلود و نصب نمایید.
  • بعد از اجرای برنامه یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید.
  • در قسمت بعد رمز ورودی را برای خود معین کنید.
  • در مرحله بعد نیز باید یک پیش شماره برای شماره مجازی خود انتخاب نمایید.

حال شماره شما ساخته شد و میتوانید از خدمات آن استفاده کنید

از ویژگی های Textplus:

  • عدم نیاز به شماره یا ایمیل شما
  • سادگی ساخت شماره و حجم پایین برنامه
  • امکان برقراری تماس خارجی با تعرفه ارزان
  • ارسال تماس و پیام رایگان در برخی شرایط

نکته: نسخه بروز شده و ارتقا داده شده این برنامه Nextplus میباشد که میتوانید از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود Nextplus از گوگل پلی


۴- آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با Smartcall (اسمارت کال):

Smartcall یکی از کم حجمترین برنامه های ساخت شماره مجازی در نوع خود میباشد.این برنامه نیز همچون برخی دیگر از این برنامه ها به شماره شما برای ارسال کد فعالسازی نیاز دارد.شماره های این برنامه با پیش کد +۶۲ میباشد که مختص به کشور اندونزی میباشد.اما استفاده از این شماره در اکثر امور امکان پذیر میباشد.با اینکه امتیاز این برنامه در گوگل پلی بالا نمیباشد ولی کار خود را به خوبی انجام میدهد.

دانلود Smartcall از APKpure

  • در قدم اول برنامه را دانلود و نصب کنید.
  • حال از شما شماره تان را میخواهد که با پیش کد وارد میکنید

به همین سادگی اکانت شما فعال و شماره شما ساخته شد.حالا میتوانید برای ثبت نام در شبکه های اجتماعی اقدام کنید.

برخی از ویژگی های Smartcall:

  • ساخت شماره مجازی با پیش کد کشور اندونزی.
  • ارائه شماره مجازی خارجی.
  • حجم پایین و رابط کاربری قابل فهم برنامه
  • امکان استفاده از شماره ساخته شده برای اپلیکیشن های پیام رسان

۵- آموزش ساخت شماره مجازی واتساپ و… با  TextMe (تکست می) :

برنامه Textme کمی متفاوت تر از برنامه های در نوع خود میباشد.این برنامه برخلاف برنامه های دیگر شماره هایی با پیش کد +۴۴ ارائه میکند که برای کشور انگلستان میباشد.از این شماره ها میتوانید برای ثبت نام و دریافت کد فعالسازی استفاده کنید.البته این برنامه قابلیت تماس صوتی و تصویری را نیز دارا بوده و میتوانید با تمامی کشور های دنیا ارتباط برقرار کنید.علاوه بر این شما میتوانید از خود این برنامه نیز به عنوان یک پیام رسان استفاده کنید و با دیگران ارتباط برقرار کنید.نکته مثبت دیگر این برنامه اینست که نیاز به شماره تلفن شما ندارد و حتی نیازی به وارد کرد ایمیل واقعی خود نیز ندارید و براحتی میتوانید شماره مجازی خود را بسازید.

دانلود TextMe از گوگل پلی

نکته: بدلیل اینکه این برنامه شماره های خود را به کاربران ساکن در انگلیس میدهد قبل از شروع مراحل ثبت نام  vpn خود را بر روی سرور های انگلیس قرار دهید.

  • در ابتدا برنامه را از گوگل پلی یا منبعی معتبر دانلود و نصب نمایید.
  • سپس از شما یک ایمیل میخواهد که آن را وارد میکنید.
  • شماره مجازی شما نشان داده میشود وبه برنامه وارد میشوید

همانطور که گفته شد ساخت شماره مجازی در این برنامه بسیار آسان بوده و استفاده از امکانات TextMe نیز راحت می باشد.

از ویژگی های TextMe:

  • امکان برقراری تماس صوتی و تصویری
  • ارائه شماره کشور انگلیس
  • عدم نیاز به شماره یا ایمیل اصلی شما
  • امکان استفاده از خود برنامه به عنوان یک پیام رسان کارآمد

و در انتها برخی دیگر از برنامه های رایگان و مشابه، برای ساخت شماره مجازی رایگان (همراه با لینک دانلود) که میتوانند برای شما مفید باشند:

ساخت شماره مجازی با سایت:

پیش از این برنامه های زیادی برای ساخت شماره مجازی رایگان معرفی شد.اگرکه شما نیز از کابرانی هستید که علاقه ای به استفاده از برنامه های ساخت شماره مجازی ندارید، و به دنبال راه دیگری برای ساخت شماره مجازی هستید، میتوانید از سایت های ارائه  دهنده این خدمات استفاده کنید.

در اینترنت برخی از سایت هایی وجود دارند که همانند برنامه های ساخت شماره مجازی عمل میکنند و اقدام به تولید شماره مجازی میکنند تا کاربران با استفاده از آن شماره ها اقدام به دریافت یا ارسال پیامک کنند.(برای مثال دریافت پیامک کد تایید پیام رسان ها)

البته همانند اپلیکیشن های ساخت شماره مجازی به اینگونه سایت ها نیز نمیتوان اعتماد کامل کرد پس احتیاط های لازم را به عمل آورید و از اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی خود پرهیز کنید.

سایت های مختلفی در این زمینه وجود دارند که از معروف ترین و کارآمد ترین آنها میتوان به  Sellaite SMS و  Receive Free SMS و Receive SMS Online اشاره کرد.

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت