با توجه به نوسانات قیمت ها لطفا برای خرید و استعلام قیمت بروز لطفا با شماره 09925739302 تماس بگیرید

راهنمای خرید کابل AUX و معرفی انواع کابل AUX + معرفی بهترین ها

نویسنده: aliasghar.khalafi
بازدید: 333 بازدید

به دلیل محبوبیت تلفن‌های هوشمند در سال‌های اخیر، کابل های AUX تبدیل به یکی از لوازم جانبی مهم برای دارندگان گوشی‌های هوشمند شده اند. با استفاده از کابل صوتی AUX می‌توانید در خودرو به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید، هدفون تان را به گوشی متصل کنید و یا به اسپیکر های بزرگ و کوچک متصل شوید.

از این رو و به دلیل اهمیت بسیار بالای کابل AUX، یکی از سوالات بسیار مهمی که افراد مطرح می‌کنند این است که برای خرید بهترین کابل های AUX باید چه نکاتی را در نظر گرفت و کدام کابل ها را انتخاب کرد؟ در این مقاله قصد داریم نکات مهم برای خرید کابل AUX را بررسی کنیم و سپس شما را با انواع کابل AUX و بهترین مدل های بازار آشنا کنیم. اگر قصد خرید کابل AUX دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای خرید کابل AUX

راهنمای خرید کابل AUX

امروزه کابل های AUX از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند و در هر رنج قیمتی می توانید این محصول را بیابید. همین موضوع موجب می شود محصولات بی کیفیت زیادی در بازار وجود داشته باشند و در صورت رعایت نکردن یک سری نکات، کابل انتخابی شما پس از چند هفته از کار می افتد یا موسیقی را با صدای خش خش پخش می کند. در ادامه قصد داریم چند نکته مهم برای خرید بهترین کابل AUX را با یکدیگر بررسی کنیم تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید.

اگر بخواهیم نگاهی به راهنمای خرید کابل انتقال صدا انداخته و بیان کنیم که نکات مهم در هنگام خرید کابل AUX شامل چه مواردی می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت صدا

یکی از مهم ترین پارامترهایی که برای خرید این دسته از محصولات و بررسی راهنمای خرید کابل AUX باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت انتقال صدا است. در صورتی که برای خرید انواع کابل aux به سراغ شرکت‌ها و برندهای مطرح آمده و از این طریق محصول مورد نظر خود را خریداری کنید، این مسئله باعث می‌شود تا از نظر کیفیت صدا خیال تان راحت باشد.

طول کابل AUX

طول کابل AUX از دیگر مواردی است که برای خرید انواع aux باید به آن توجه داشته باشید. معمولا کابل‌های AUX از 1 متر شروع شده و تا 20 متر ادامه پیدا می‌کند. به منظور خرید انواع کابل‌های aux پیشنهاد ما این است که به سراغ کابل‌هایی بروید که طول آن متناسب با نیاز شما است.

 

این مسئله زمانی حائز اهمیت می‌شود که می‌دانیم به صورت کلی به هر میزانی که طول کابل AUX افزایش پیدا کند، ممکن است با افت کیفیت صدا مواجه شوید.

قیمت

قیمت انواع کابل AUX چندان بالا نیست اما در صورتی که قصد دارید تا بهترین مارک کابل AUX نیاز است تا مبلغ بیشتری را پرداخت کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که به هر میزانی که برای خرید بهترین کابل‌های AUX به شرکت‌های مشهور و معتبر آمده و از این برندها محصولات را خریداری کنید، این مسئله باعث می‌شود تا شما بتوانید با به صورت طولانی مدت از این نوع کابل‌های AUX استفاده کنید.

بهترین کابل های AUX

امروزه برندهای مختلفی در حوزه تولید انواع کابل‌ای یو ایکس فعالیت دارند، این مسئله باعث شده تا شما برای خرید انواع کابل انتقال صدا گزینه‌های مختلفی پیش روی خود داشته باشید. در این بین یکی از سوالات بسیار مهمی که از سوی مشتریان پرسیده می‌شود این است که اگر بخواهیم اجزای کابل AUX را خریداری کنیم بهتر است تا به سراغ کدام برندها برویم و چه محصولاتی را خریداری کنیم؟ در همین راستا در این بخش پس از بررسی راهنمای خرید کابل‌ای یو ایکس حال قصد داریم تا شما را با بهترین کابل‌های AUX آشنا کرده و در مورد این دسته از محصولات صحبت کنیم.

کابل Yesido YAU18

یکی از بهترین کابل‌های AUX موجود در بازار کابل تبدیل Yesido YAU18 می باشد. این محصول مبدل لایتنینگ به USB و همچنین جک ۳٫۵ میلی متری بوده و توسط شرکت یسدو تولید شده است.

انواع کابل AUX

طول کابل تبدیل Yesido YAU18 به اندازه ۱۲۰ سانتی متری است و می‌توانید از آن به راحتی در محیط‌هایی مثل خودروها استفاده کنید. طراحی این محصول به شکل سه سر بوده و شاهد استفاده از روکشی از جنس نایلون در کابل تبدیل Yesido YAU18 هستیم. استفاده از این نوع روکش باعث می‌شود تا از آسیب و پارگی این کابل جلوگیری شود. همچنین شرکت یسدو برای تولید این محصول از روکشی استفاده کرده که مقاومت بالایی در برابر خمیدگی و کشش از خود نشان می‌دهد.

یکی از مهم ترین ویژگی‌های طول کابل تبدیل Yesido YAU18 امکان استفاده در دستگاه‌های آیفونی است که فاقد پورت AUX هستند. وجود پورت لایتنینگ در این محصول باعث می‌شود تا به منظور انتقال صدا بتوانید از کابل تبدیل Yesido YAU18 در آیفون استفاده کنید.

به منظور تولید این محصول شاهد استفاده از سیم با آلیاژ آلومینیوم هستیم که رسانایی صوتی این کابل را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. در حال حاضر برند یسدو با تولید کابل تبدیل Yesido YAU18 توانسته یکی از بهترین محصولات موجود در بازار را تولید و این امکان را فراهم کند تا کاربران گوشی‌های اندروید و iOS به منظور انتقال صدا به راحتی از این محصول استفاده کنند.

کابل Mcdodo CA-0890

برند مک دودو یکی از شرکت‌های مشهور در حوزه تولید بهترین کابل‌های AUX است. در بین محصولات تولید شده توسط این شرکت، کابل تبدیل فنری Mcdodo CA-0890 به عنوان یکی از بهترین کابل Aux موجود در بازار به حساب می‌آید.

بهترین کابل‌ های AUX

این محصول به نحوی است که می‌توان از آن به عنوان کابل تبدیل لایتنینگ به جک ۳٫۵ میلی متری استفاده کرد. همچنین شرکت مک دودو محصول جدید خود یعنی Mcdodo CA-0890 را با اندازه ۱۸۰ سانتی متری تولید کرده است. همچنین از نظر طراحی این محصول دارای ساختار فنری شکل بوده و به منظور تولید این کابل از آلیاژ آلومینیوم مقاوم استفاده می‌شود.

Mcdodo CA-0890 قابل استفاده در گوشی‌های آیفون است که رابط جک صوتی ۳٫۵ میلی متری ندارند و به همین دلیل برای انجام کارهایی مثل انتقال صدا و اتصال هدفون، اسپیکر و… می‌توانید از کابل جدید شرکت مک دودو استفاده کنید. لازم به ذکر است که روکش مورد استفاده برای تولید Mcdodo CA-0890 از جنس نایلون بافته شده است و این موضوع باعث می‌شود تا با مشکلاتی نظیر آسیب دیدگی و پارگی کابل AUX مواجه نشوید. مقاومت بالا در برابر خمیدگی و کشش از دیگر ویژگی‌هایی است که باعث شده تا این کابل محبوبیت بسیار زیادی در بین مشتریان پیدا کند.

خرید کابل Mcdodo CA-0890

کابل Mcdodo CA-090

یکی دیگر از بهترین کابل‌های AUX که توسط شرکت مک دودو تولید شده است، کابل تبدیل فنری Mcdodo CA-090 است. این کابل تبدیل از نوع تایپ سی به جک ۳٫۵ میلی متری است و شرکت مک دودو AUX مدل CA-090 را به نحوی تولید کرده که طول آن ۱۸۰ سانتی متر بوده و شما می‌توانید به راحتی با فاصله بسیار زیاد از گوشی خود در هنگام اتصال به این دستگاه، استفاده کنید.

راهنمای خرید کابل انتقال صدا

شرکت مک دودو این محصول را با طراحی فنری شکل و روکشی از نایلون بافته شده تولید کرده است. این مسئله باعث می‌شود تا بتوانید به صورت طولانی مدت از کابل تبدیل فنری Mcdodo CA-090 استفاده کرده و نگرانی در مورد آسیب دیدگی و پارگی این قطعه نداشته باشید. همچنین کانکتورهای مورد استفاده در این محصول از جنس آلیاژ آلومینیوم می باشد.

در صورتی که دستگاه‌های شما به نحوی هستند که در آن ورودی جک 3.5 میلی متری وجود ندارد، می‌توانید با استفاده از کابل تبدیل Mcdodo CA-090 اقدام به اتصال گوشی خود به دستگاه‌های مختلف کنید. همچنین شرکت مک دودو برای تولید این محصول استانداردهای ایمنی و سلامت کالا CE ،FCC و RoHS را دریافت کرده است. این ویژگی باعث شده تا کابل Mcdodo CA-090 در برابر خمیدگی و کشش نیز مقاومت بالایی داشته باشد.

خرید کابل Mcdodo CA-090

کابل Anker A7123H12

کابل Anker A7123H12 یکی از بهترین کابل‌های AUX ارزان قیمت موجود در بازار است که کیفیت بالایی دارد و این موضوع باعث شده تا این محصول محبوبیت فوق العاده‌ای در بازار پیدا کند. شرکت انکر، رابط جک ۳٫۵ میلی متری خود را با طول ۱۲۰ سانتی متر تولید کرده است.

راهنمای خرید کابل ای یو ایکس

شرکت انکر، کابل Anker A7123H12 را به نحوی تولید کرده است که در آن شاهد استفاده از روکشی مقاوم در برابر خمیدگی، کشیدگی و پارگی از جنس پلاستیک PVC هستیم. همچنین کانکتورهای مورد استفاده در این محصول از جنس فلز مقاوم در برابر فشار و سایش است. طراحی این محصول به نحوی است که قابلیت اتصال به انواع گوشی‌های موبایل هوشمند، تبلت، ضبط خودروها و… را دارد.

قیمت اقتصادی کابل Anker A7123H12 AUX 1.2m باعث شده تا افرادی که علاقه مند هستند تا محصولات باکیفیت ولی ارزان قیمت را خریداری کنند، از بین انواع مختلف کابل‌های موجود در بازار به سراغ Anker A7123H12 آمده و این کابل را خریداری کنند.

خرید کابل Anker A7123H12

کابل Nitu NT-AUX011

کابل تبدیل Nitu NT-AUX011 یکی از کابل‌های AUX است که توسط شرکت نیتو طراحی و تولید شده است. این مبدل تایپ سی طول ۱۰۰ سانتی متر دارد و شما می‌توانید برای اتصال انواع هندزفری، هدفون، اسپیکر و… از پورت AUX استفاده کرده و این دسته از محصولات را به گوشی و دستگاه‌ها با رابط تایپ سی وصل کنید.

انواع کابل کابل ای یو ایکس

وجود محافظ پلاستیکی انتهای کانکتور و روکش بافته شده موجود در کابل تبدیل Nitu NT-AUX011 باعث شده تا این محصول مقاومت بالایی در برابر پارگی داشته باشد و شما بتوانید با خیال آسوده از این قطعه استفاده کنید. همچنین شرکت نیتو این محصول را به نحوی تولید کرده است که باعث شده تا Nitu NT-AUX011 مقاومت بالایی در برابر خمیدگی و کشش داشته باشد.

از مهم ترین ویژگی‌های Nitu NT-AUX011 می‌توان به رسانایی صوتی مطلوب و همچنین تولید کانکتور با استفاده از فلز مقاوم در برابر سایش و ضربه اشاره کرد. یکی از مهم ترین ویژگی‌های این محصول وجود فناوری اتصال Plug and Play در کابل Nitu NT-AUX011 است. این ویژگی باعث می‌شود تا شما بتوانید به راحتی این کابل را به محصولات مورد نظر خود وصل کرده و به سریع ترین شکل ممکن این کابل توسط دستگاه‌های متصل شناسایی می‌شود و می‌توانید با سرعت بالا از این کابل استفاده کنید.

خرید Nitu NT-AUX011

کابل Baseus CAM30-C

افرادی که قصد دارند تا انواع مختلفی از گجت‌ها و لوازم جانبی را خریداری کنند، همواره با محصولات تولید شده توسط شرکت باسئوس مواجه هستند. برند باسئوس تلاش کرده تا محصولات باکیفیت و مدرنی را در طبقه بندی‌های مختلف تولید کند. در این بین، در حوزه تولید کابل AUX شاهد ساخت محصولات مختلفی از سوی برند باسئوس هستیم. کابل Baseus CAM30-C AUX 1.5m یکی از این محصولات است. شرکت باسئوس کابل CAM30-C را با طول ۱۵۰ سانتی متر تولید کرده است.

انواع کابل انتقال صدا

در بین محصولات مختلف و ارزان قیمتی که در طبقه بندی AUX وجود دارد، کابل باسئوس مدل M30 یکی از باکیفیت ترین و بادوام ترین محصولاتی است که می‌توانید آن را خریداری کرده و از این قطعه استفاده کنید. موضوع مهمی که در مورد این محصول باید به آن توجه داشته باشید این است که دو سر کانکتورهای مورد استفاده در این کابل از نوع جک ۳٫۵ میلی متری صدا است و جنس آن فلزی و با روکش طلا است. این موضوع باعث می‌شود تا کانکتورهای این کابل مقاومت عالی در مقابل سایش و فرسایش از خود نشان دهد.

لازم به ذکر است که جنس کابل CAM30-C از نایلون بافته شده است. این کابل مقاومت بالایی در برابر کشیدگی و پارگی دارد و این مسئله باعث می‌شود تا بتوانید با خیال آسوده از این قطعه استفاده کنید. همچنین این محصول در برابر گره خوردگی و همچنین خمیدگی نیز مقاومت بالایی دارد. در صورتی که قصد ندارید تا مبلغ بسیار زیادی را برای خرید کابل AUX پرداخت کنید، می‌توانید از بین انواع محصولاتی که در بازار وجود دارد به سراغ محصولات شرکت باسئوس آمده و از این دسته از کابل‌ها استفاده کنید.

خرید کابل Baseus CAM30-C

حرف آخر

در این مطلب راهنمای خرید کابل AUX را به همراه بهترین کابل های aux در اختیارتان قرار دادیم. توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید از بین انواع کابل AUX موجود در بازار به سراغ بهترین محصولات آمده و اقدام به خرید این دسته از کابل‌های AUX کنید.

در صورتی که تجربه خرید بهترین کابل‌های AUX را دارید، می‌توانید نظرات خود را در مورد این دسته از محصولات با ما به اشتراک گذاشته و از این طریق به سایر کاربران کمک کنید تا از بین انواع مختلف کابل‌های موجود در بازار بهترین کابل‌های AUX را خریداری کنید.

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت